Menü
Kosár

Általános szerződési feltételek

Üdvözöljük a klebis.hu webshop oldalán.


Általános szerződési feltételek:

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó,felhasználó) a https://klebis.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A honlapon megtalálható összes tartalom, beleértve az adatbázis, grafika, fotó, nyomtatás, töbszörösítés, másolás, ezek kereskedelme, a Szolgáltató írásbeli engedélye nélkül nem használhatóak fel.

Felhasználó, vagy fogyasztó által közzétett adatot, tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenységre utaló jeleket keresni. Bármilyen kifogásolható vagy sértő tartalmat, köteles a Szolgáltatónak jelezni. 

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerinti távollevők között létrejött szerződésnek minősül.


1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Flashdesign Kft.
  • Székhely: 8360 Keszthely Hévízi út 42.
  • Adószám: 27279944-2-20
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info [ @ ] klebis.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 30 / 785-8768
  • Számlaszám: 10700457-71829065-51100005 - Cib Bank

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Hetzner Online GmbH, Németország, 91710 Gunzenhausen Industriestraße 25. support@hetzner.com, +49 9831 5050

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.


2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

Öntapadós matricák, táblák, figyelemfelhívó jelzések, üzleti – irodai – otthoni dekorációs és reklám termékek.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.


3. Rendelési információk:

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással .

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a "Szállítás" menüpont alatt található. 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, az üzemeltetői adatok között rögzített email címen vagy telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.


A rendelés menete:

 1. Termék kiválasztása:


        - A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. Az oldalon lévő termékek közül válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, ehhez nem szükséges a fiók regisztráció.  

        - Mindegyik termék felruházható plusz opcióval, például anyag, forma, minta és ezek árait azonnal látja a felületen.

        - Egyedi fotó, grafika feltöltése  vagy megrendelése esetén, felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, a későbbi hiányosságok, félreértések elkerülése végett. ( Fontos! A küldött képért jogilag Ön a felelős és a fájl csatolásával hozzájárul a kép nyomtatásához, szerkesztéséhez, felhasználásához)

        - Ha több terméket szeretne vásárolni, válaszon mindig új kategóriát.


    2. Kosár:


        - Ha kiválasztotta a megfelelő termékeket, kattintson a kosár, majd a kosár megtekintése gombra.

        - Lehetősége van arra, hogy megtekintse vagy esetleg módosítsa, a kosárba tett termék mennyiséget, majd ellenőrizheti, szerkesztheti és törölheti is a Kosár menüpont segítségével. (jobb felül) 

        - Itt láthatja összesítve a termékeket, darab számot és összeget.

        - Ezután kattintson a kassza gombra.


    3. Belépés, regisztráció, jelszó emlékeztető:


        - Belépés: Ha már regisztrált régebben az oldalra, üsse be az e-mail címét és jelszavát. 

        - Regisztráció: A regisztrációt a következő menüpont alatt találja (fent a kereső mellett jobbra, Belépés / Regisztráció). Itt adja meg vezetéknevét, keresztnevét,  e-mail címét és jelszavát.

        - Vendég fizetés: Itt egyszeri vásárlásra van lehetőség, ezáltal nem kerül be a regisztrált tagok közé, ezért jelszóra nincs szüksége.

        - Jelszó emlékeztető: Ha elfelejtette jelszavát, használja az Elfelejtett jelszó funkciót. Itt adja meg regisztrált e-mail címét, és elküldjük Önnek az  új jelszavát.

        - Mindig ellenőrizze a megadott adatokat.


    4. Szállítás, fizetés:


        - Szállítás: Személyes átvételre nincs mód, GLS futárszolgálattal történik a szállítás.

        - Fizetés: Előre utalás, bankkártyás fizetés, paypal vagy utánvétes megoldás közül választhat.


    5. Megerősítés:


        - Nézze át megrendelését.

        - Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor a Kassza gomb megnyomásával véglegesíti a rendelését.

        - Nézze meg e-mail fiókját, automatikus levelet kap 24 órán belül a visszaigazolásról. (ha nem kapja meg a levelet, nézze meg spam mappáját, a fiók beállításai miatt előfordulhat, hogy oda érkezik) Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését, ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

        - Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címre küldünk Önnek egy újabb levelet és a termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

        - A termékek mindig a visszaigazolás után kerülnek gyártásra, ezért a visszaigazolástól számított 4 – 12 munkanap a szállítási idő tartama. Természetesen törekszünk a mihamarabbi átadásra a futárszolgálat felé és e-mailben értesítjük Önt erről.



4. Regisztráció, vásárlás

Kétféleképpen regisztrálhat oldalunkra és kétféle vásárlási lehetőség közül tud választani.

A. Az oldal jobb felső részén a „Belépés / Regisztráció” gombra kattintva,  meg kell adnia a vezetéknevét, keresztnevét, e-mail címét, telefonszámát és egy megfelelő jelszót. Így már láthatja a fiókon belüli opciókat, módosíthatja adatait és akár több szállítási, számlázási címet adhat meg a későbbi rendelések esetén.

B. Amennyiben először, a megvásárolni kívánt terméket választotta ki és nem regisztrált előre, ebben az esetben minden szükséges adatot meg kell adnia, így a vezetéknevét, keresztnevét, e-mail címét, telefonszámát, egy megfelelő jelszót, esetleg cég nevet. Ezen kívül itt már kötelező megadnia szállítási és számlázási címét, ami lehet ugyanaz, vagy különböző, irányítószám, város, utca, házszám és plusz adatok is lehetnek, mint például épület, emelet, ajtó. Ebben az esetben Ön a termékeket megrendelte és partner fiókot hozott létre.

C. Létezik egy "Vendég fiók" fizetési opció. Ha kiválasztotta a terméket a rendelés leadásánál, ezzel az opcióval nem regisztrál partner fiókot, ezáltal jelszót sem kell megadnia. Kötelező adatok, vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, telefonszám, irányítószám, város, utca, házszám, és ha van plusz adat, épület, emelet, ajtó.

A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is (adatvédelmi tájékoztató, ászf.). A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során, a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes, megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra (nem hírlevél). A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.


5. A megrendelések feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon / 9:00 -tól - 16:00 -ig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a rendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számít. A termékeket nem raktárból szállítjuk, hanem a visszaigazolás után kerülnek gyártásra.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék, esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.


6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetési módja:

A megrendelt termék fizetésének módja:

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amit utalásnál a közlemény rovatba fel kell tüntetni, hogy azonosíthassuk rendelését. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően gyártjuk le és adjuk át a futárszolgálatnak a terméket. (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között is megtalálhatja)
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott (GLS - General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.) futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik. (790 Ft bruttó)
  • Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. 
  • Bankkártya és Paypal fizetés esetén, ha sikeres volt a tranzakció akkor nincs más teendője, a rendelést visszaigazoljuk és a szállításról még értesíteni fogjuk emailben. 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát ami egyben a garancialevél is, a csomag tartalmazza, de emailben is megküldjük a szamlazz.hu rendszerével. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása:

  • Rendelési érték 0-49.999 Ft között a házhoz szállítás díja előreutalás, bankkártyás illetve paypal esetén: 1.990 Ft.
  • Rendelési érték 0-49.999 Ft között a házhoz szállítás díja utánvét esetén: 2.780 Ft.
  • Rendelési érték 50.000 Ft felett ingyenes.
  • Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik. (az összegek az áfát tartalmazzák)



7. Szállítási határidő:

A termékek mindig a visszaigazolás után kerülnek gyártásra, ezért a visszaigazolástól számított 4 – 12 munkanap a szállítási idő tartama. Természetesen törekszünk a mihamarabbi átadásra a futárszolgálat felé és emailben értesítjük Önt erről.


8. Házhoz szállítási információk:

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag az GLS Hungary futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a futárt folyamatosan fogadni és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. 

Áruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeken felveheti velünk a kapcsolatot.


9. Csomag szállítással kapcsolatos információk:

A küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a GLS felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.


10. Elállás joga:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 30 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy emailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
    példa: 
        - egyedi méretű termék kérése ( vinyl, tábla, ponyva... )
        - eladó, kiadó, bérelhető feliratú termékek, itt mindig az ön telefonszáma alapján van gyártva a termék.
        - felhasznált termék, például: matrica, amely a leszedés után használhatatlanná válik.
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

Cégek, vállalkozások számára nem vagyunk kötelesek biztosítani az elállás jogát.  Kormány rendelet alapján csak fogyasztókat illeti meg. Bővebben itt!


Nyomtatvány letöltéséhez kattintson ide.


11. Jótállás:

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termékfogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk székhelyére is visszaküldheti. Portósan (címzett fizet) küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 14 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.x


12. Szavatosság:

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. 


13. Panaszok intézése:

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezéstől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell adnia. Amennyiben a panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződésből eredő jogviták elsősorban békés úton, a felek közötti megállapodással, vagy a fogyasztó lakóhelye szerinti illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Nyomtatvány letöltéséhez kattintson ide.


14. Egyéb rendelkezések:

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.


Frissítve: 2023. március 13.


Általános szerződési feltételek letöltéséhez kattintson ide.